نصب ساندویچ پانل
نوشته شده توسط : احمدی

 

 مراحل نصب ساندویچ پانل

در نصب ساندويچ پانل ها از پروفيل ها براي زير سازي استفاده ميشود و در ابتداي كار نصاب با توجه به ابعاد مورد نظر پروفيل كشي( يا زير سازي ) رو اجرا می کند و با جوشكاري اتصال پروفيل ها به پايان ميرسد در مرحله بعد جا گذاري ساندويچ پانل ها صورت می گیرد و با توجه به نوع ساندويچ پانل ديواري و ساندويچ پانل سقفي جاگذاري مشخص ميشود . با توجه به نقشه پروژه در صورت وجود پنجره ، ساندویچ پانل دیواری توسط نصاب برش داده می شود و ساندويچ پانل هاي با توجه به مكان مشخص شده در محل خود قرار ميگرند و با توجه به قطر ساندويچ پانل پيچ هاي سرمته دار كه در هر متر مربع چهار عدد به ساندويچ پانل و پروفيل پيچ ميشود لازم به ذكر ميباشد كه در هر متر مربع ميتوان از سه عدد پيچ نيز استفاده كرد بعد از نصب و اتمام كار در مرحله ی بعد از فلاشینگ ها برای زیباسازی نما استفاده می شود.

با توجه به نظر مشتري و سليقه ميتوان از رنگ هاي مختلف نيز استفاده كرد كه با توجه به ارتفاع ساندويچ پانل ها از تيزه استفاده نمود استفاده از تيزه براي زيبا سازي ساندويچ پانل هاي ديواري و ساندويچ پانل هاي سقفي امري ضروري و مفيد ميباشد.  روش نصب انواع ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی  باید توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود و در نصب باید تمام استاندارد ها در نظر گرفته شود.





:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی ، قیمت ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل ارزان ، ساندویچ پانل قیمت مناسب ، ساندویچ پانل تحویل فوری ، نصب ساندویچ پانل ، قیمت نصب ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: